header_decoration

Care sunt obiectivele ce trebuiesc urmarite, pentru un regim de viata sanatoasa?

 

Healthy Line vă recomandă să adoptați o nutriție echilibrată zi de zi.

Stabilirea de obiective este o strategie bună, care te ajută să îţi schimbi comportamentul alimentar. Obiectivele pot fi atinse doar prin metoda paşilor mărunţi.

Orice obiectiv trebuie sa fie:

  • Specific
  • Masurabil
  • Realizabil
  • Relevant
  • Potrivit

Scăderea în greutate cu 20 kg poate fi obiectivul tău final, dar pentru a-l îndeplini trebuie să-l planifici foarte bine. Stabileşte obiective mici, precum folosirea scărilor în locul liftului la locul de muncă, timp de cinci zile pe săptămână, sau renunţarea la cartofi prăjiţi în week-end. Un nutriţionist te poate ajuta să îţi stabileşti obiectivele şi îţi poate elabora un plan de dietă potrivit pentru tine.

O alimentaţie sănătoasă poate reduce riscul apariției unor afecțiuni cardiace sau unor boli precum hipertensiunea, diabetul, osteoporoza, colesterolul. Ce mănânci şi de ce preferi anumite mâncăruri sunt obiceiuri pe care le schimbi foarte greu. Îţi trebuie mult timp până înveţi să mănânci sănătos, dar un efort suplimentar te poate ajuta să-ţi atingi obiectivele de a-ţi îmbunătăţi starea generală.

  • Mănâncă mai multe porţii mici de-a lungul unei zile, în loc să mănânci o dată sau de două ori porţii mari.
  • Evită alimentele grase, pentru că grăsimile îngreunează golirea stomacului.
  • Evită alimentele care se digeră greu, precum legumele sau citricele.
  • Mănâncă alimente care sunt sănătoase pentru toată lumea - cereale, legume, fructe, lapte degresat şi carne.
  • Redu consumul de alimente şi băuturi cu un conţinut ridicat de zahăr (băuturi răcoritoare, dulciuri) şi, de asemenea, redu consumul de grăsimi (mâncaruri prăjite, sosuri, dressing-uri pentru salată). Nu este necesar să urmezi un regim special.
  • Este important să mănânci aproximativ aceleaşi cantităţi de alimente, la aceleaşi ore, în fiecare zi. Nu mănca doar o dată sau de două ori pe zi şi atunci în cantităţi mari.
  • Încearcă să mănânci cel puţin de trei ori pe zi, porţii mici, mai ales dacă iei medicamente pentru diabet. S-ar putea să ai nevoie de o gustare între mesele principale şi seara, înainte de culcare.
  • Evită alcoolul până consulţi un medic, care îţi va spune dacă îţi este permis, în funcţie de tratamentul pe care îl urmezi.
  • Nu uita, ceea ce mănânci are un mare efect asupra controlului diabetului- înainte de a consulta un medic nutriţionist, ţine o evidenţă cu tot ceea ce ai consumat într-un interval de 3-5 zile şi arată notiţele respective specialistului. Acestea îl vor ajuta să-ţi elaboreze un plan de dietă personalizat.
  • Induzând mai multe fructe şi legume în dieta ta, îţi poţi îmbunătăţi starea sănătăţii şi poţi preveni, în special, apariţia cancerului şi a afecţiunilor cardiace. Fructele şi legumele sunt slabe în grăsimi şi bogate în vitamina A, vitamina C şi fibre. Majoritatea oamenilor consumă un fruct sau două porţii de legume pe zi.
  • Poţi găsi modalităţi de a introduce 5 sau mai multe porţii de legume şi fructe în dieta ta - în salate, supe, sandviciuri, la mesele principale sau în gustări.
  • Porţiile moderate de legume au un efect major asupra sănătăţii tale. Mănâncă-le!

O nutritie echilibrată asigură o stare generală de sănătate a intregului organism. Healthy Line vă recomandă să adoptați un stil de viată sănătos.

Nutritia

Personalităţi precum Sarah Palin, Oprah Winfrey, Lady Gaga, Peyton Manning, şi chiar Barack Obama urmează o dietă. Putem spune deci, că multe persoane urmează un regim de întreţinere. O puteţi face şi voi.
<<Click pentru continuare>>

Grasimi

Grasimile sunt o sursa importanta de energie, având un rol bine definit în îndeplinirea funcţiilor organismului. Acesta este şi motivul pentru care nutriţionioştii ne atenţionează să nu renunţăm definitiv la consumul de grăsimi, ci doar să ştim să deosebim grăsimile bune de grăsimile rele.
<<Click pentru continuare>>

Cum sa mentii greutatea

Pentru a-ţi menţine greutatea şi reduce riscul apariţiei unor afecţiuni cardiace, este recomandat să urmaţi cel puţin 150 de minute de exerciţii aerobice de intensitate moderată sau 90 de minute de exerciţii aerobice de intensitate ridicată pe săptâmână.
<<Click pentru continuare>>

Căi pentru arderea grasimilor

Aţi incercat diferite diete, dar simţiţi că nu au avut rezutatele dorite? Dacă tot ce-aţi dat jos în diete ineficiente repuneţi imediat, e timpul să schimbaţi strategia. Exista o multime de trucuri prin care puteţi ajuta organismul să consume caloriile în exces. Iată ce puteţi face: îmbunătăţiţi rata de ardere metabolică şi pierdeţi rapid din greutate.
<<Click pentru continuare>>

Colesterolul

Colesterolul este o substanţa lipidică, raspîndită în tot organismul uman si necesară funcţionarii adecvate a organismului. El este prezent în structura membranelor celulare din întreg corpul inclusiv în creier, nervi, intestin, muschi, piele, ficat si inima.
<<Click pentru continuare>>

Trucuri rapide de slabit

Dacă vreţi să slăbiţi, cele mai multe şanse le aveţi făcând în mod regulat exerciţii fizice şi adoptând un regim alimetar adecvat. De asemenea, unele studii au arătat că şi micile schimbări pot duce la rezultate semnificative. Deci, chiar dacă aveţi mai puţin de 1 minut disponibil, este timp suficient pentru a reduce numărul de calorii şi pofta de mâncare.
<<Click pentru continuare>>
 
sfaturi
SHL-NB10

SHL-NB10

Nebulizator cu compresor

Pret: 192.58

detaliicumpara
SHL-868ZA

SHL-868ZA

Tensiometru digital de brat

Pret: 153.87

detaliicumpara
Stil de viata
 
©2014 Deck Computers - Toate drepturile rezervate