header_decoration
Big_bullet

Ce exerciţii fizice pot face pentru a mă menţine sănătos?

 

Healthy Line te sfătuiește să adopți o nutriție echilibrată și un program de activitate fizică regulată, astfel vei reduce riscul unor boli precum hipertensiunea, diabetul, osteoporoza, colesterolul.

Pentru a-ţi menţine greutatea şi reduce riscul apariţiei unor afecţiuni cardiace, este recomandat să urmaţi cel puţin 150 de minute de exerciţii aerobice de intensitate moderată sau 90 de minute de exerciţii aerobice de intensitate ridicată pe săptâmână.

Ar trebui să fii activ cel puţin trei zile pe săptămână, dar să nu laşi să treacă mai mult de două zile fără să faci mişcare.

  • Exerciţiile de intensitate moderată sunt: tenisul, înotul sau joggingul.
  • Exerciţiile de intensitate ridicată sunt: baschetul şi schiatul.

O altă posibilitate de a-ţi menţine greutatea sub control şi de a-ţi îmbogăţi acţivitatea fizică zilnică este Programul 10.000 de Paşi. în acest Program, numeri paşii pe care îi faci zilnic cu ajutorul unui pedometru. Trebuie să faci cel puţin 10.000 de paşi zilnic, pe lângă plimbări şi alte activităţi zilnice precum joggingul sau alergatul.

Pentru a slăbi o jumătate de kilogram, trebuie să arzi 3.500 de calorii, de-a lungul câtorva zile. Majoritatea oamenilor slăbesc prin mărirea progresivă a intensităţii exerciţiilor fizice şi reducerea alimentaţiei, zilnic, cu aproximativ 500 de calorii.

Cu cât faci exerciţii mai frecvent şi mai intens, cu atât arzi mai multe calorii. Activitatea fizică include, de asemenea, activităţile zilnice, precum curăţenia sau grădinăritul. Cu un nivel mediu de activitate fizică, arzi zilnic aproximativ 150 de calorii sau 1.000 de calorii într-o săptămână. Doar cu ajutorul exerciţiilor fizice, fără să-ţi modifici regimul alimentar, slăbeşti o jumătate de kilogram în 3-4 săptămâni. Încearcă să alternezi exerciţiile fizice cu treburile casnice dacă vrei un program de activitate fizică mai variat.

O nutriție echilibrată și activitatea fizică regulată sunt cheia succesului pentru o viață sănătoasă.

Folosiți cântarul digital pentru nutriție Healthy Line și măsurați valorile nutritionale ale alimentelor folosite de dumneavoastră. Astfel, aveți în permaneță controlul pentru o nutriție echilibrată și sănătoasă

Numărul de calorii consumate în 30 de minute de exerciţii

Activitatea fizică

Greutatea corporală

55 kg

77 kg

Dans aerobic

165

230

Ciclism

110

155

Bowling

85

115

Grădinărit

140

195

Golf

125

175

Drumeţii

165

230

Treburi casnice

70

95

Tunsul gazonului

150

215

Inot lejer

165

230

Tenis

195

270

Mers alert

110

155

Sfaturi si recomandari

 
 
sfaturi
SHL-521F

SHL-521F

Cantar si analizor corporal

detalii
SHL-9015B

SHL-9015B

Cantar digital performant

detalii
Stil de viata
 
©2014 Deck Computers - Toate drepturile rezervate